Selectline logo

Klantenservice

Heeft u een vraag over onze producten of uw bestelling? Op deze pagina vindt u informatie over bestellen, retourneren en betalen. Ook vindt u hier veelgestelde vragen. Kunt u het antwoord niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op, onze medewerkers staan voor u klaar.

Veelgestelde vragen

Ja, het minimum bestelbedrag is €300.
1. Klik rechtsbovenaan de website op het icoontje met een cirkel en een persoon erbinnen. Vul vervolgens onder 'Account aanvragen' de benodigde gegevens in. Wanneer je bestelt voor je organisatie, is een BTW-nummer verplicht! Alleen op deze manier kunnen wij namelijk 0% BTW hanteren bij je bestelling. Nadat wij jouw gegevens hebben gecontroleerd, krijg je van ons de inloggegevens voor je account toegestuurd.Vanaf dan kan je als klant bestellingen plaatsen. De activatie kan even duren (max. 2 werkdagen )omdat wij iedere aanvraag handmatig controleren.
Ja, je zult eerst een account moeten aanvragen voordat je een bestelling kunt plaatsen. Nadat we jouw gegevens hebben gecontroleerd, sturen we je een link met inloggegevens door. Na het inloggen is het mogelijk om een bestelling te plaatsen.
Kijk na of je de juiste inloggegevens hebt, je kan ook een nieuw wachtwoord aanvragen indien je deze kwijt bent. * Lukt het niet via een tablet of mobiele telefoon? Probeer een keer via een laptop of desktop. * Probeer een andere browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari,...) Mocht het na deze stappen nog niet lukken, stuur een mail naar linemarking@lumiforte.com. Vermeldt over welk account het gaat, met welk mailadres je inlogt en wat er foutloopt. 
Stuur een email naar linemarking@lumiforte.com met vermelding over welk account het gaat en het emailadres dat je gebruikt. Wij zoeken het vervolgens voor u uit.
Als je gegevens wil aanpassen kan dat eenvoudig bij 'Mijn account'. Wil je de gegevens wijzigen van het facturatie adres of van je club of vereniging, laat ons dan even weten wat er moet veranderd worden. Dan doen wij dit voor jou. Stuur ons een mail op linemarking@lumiforte.com
Als je je Selectline account wil verwijderen, laat het ons dan weten via linemarking@lumiforte.com
Wij vinden het fijn als je erbij vertelt waarom je wil stoppen. Zo kunnen wij onze diensten ook verbeteren. Let hierbij wel op dat alle opgeslagen gegevens, zoals bestelhistorieken, verloren gaan.
Heb je nog geen account? 
Vraag dan eerst een account aan bij ons. Dit doe je door de gegevens van je organisatie in te voeren, waaronder een geldig BTW-nummer. Na verzending controleren wij het zo spoedig mogelijk. Wij sturen je daarna een inlogcode waarmee je in kunt loggen op je account en dus ook kunt gaan bestellen. Heb je een account?
Log dan eerst in. 1. Log in op je account en plaats de gewenste artikelen in je winkelmandje. 2. LET OP! Bestellen is alleen mogelijk bij een minimum bedrag van €300! 3. Klik op "Bestellen", controleer je facturatiegegevens en leveringsgegevens. 4. Betaalwijze: kies voor ‘Bancontact’ of ‘Kaart’. 5. Kijk alle gegevens nog een keer na of deze correct zijn. 6. Klik de 2 voorwaarden onderaan de pagina aan en bevestig je order. 7. Je bestelling is geplaatst, je ontvangt per mail een bevestiging. Wens je meer info over het bestelproces, stuur een mail naar linemarking@lumiforte.com en wij helpen je graag verder!
Ja, dat kan natuurlijk altijd. Bel of mail dan naar een van onze beschikbare medewerkers: Dimitri Daeseleire dimitri.daeseleire@lumiforte.com +32 4 71 98 58 73 Jo de Win jo.dewin@lumiforte.com +32 4 72 41 42 15
Je kan je bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen. Tijdens het bestelproces kun je ‘Verzenden naar een ander adres’ aanvinken’. Vul vervolgens het andere adres in.
Bij het afrekenen kun je de code van je waardebon inleveren.
Zolang je bestelling nog niet is vetrokken, kan je een mail sturen naar linemarking@lumiforte.com met vermelding van je ordernummer en wat je wenst aan te passen.
Dit kan zolang de bestelling nog niet vertrokken is. Via linemarking@lumiforte.com of +31 6 511 147 22 zijn wij snel te bereiken.
Ja, op de Selectline webshop dien je de bestelling per direct te betalen.
In je account onder ‘Bestellingen’ vind je de geschiedenis van je bestellingen. Je kan hier onder andere je factuur downloaden.
Je kunt een offerte aanvragen door bovenaan de website op ‘Vraag een offerte aan’ te klikken. Vul vervolgens het formulier in en klik op ‘verzenden’. Wij proberen je zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.
Nee, dit is niet mogelijk. Wij leveren aan organisaties, verenigingen, clubs, stichtingen en instellingen.
Vul het retourformulier in met onder andere je klacht en batchnummer en klik op ‘verzenden’. Wij komen vervolgens zo spoedig mogelijk met een antwoord om het ophalen van de producten in te plannen.
Ja, dit is zeker mogelijk. Al onze laagverbruikverven worden geleverd in gerecyclede cans. Wij bieden de mogelijkheid aan clubs en gemeentes om de lege cans op te halen bij de volgende levering. De ingezamelde (lege) cans worden door een externe partner verwerkt en van het gerecyclede materiaal worden nieuwe cans gemaakt.
Copyright © 2024 Lumiforte. All rights reserved.
Website: YZCommunicatie
chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram